Merhaba anneler
İkinci ayımızı geride bıraktığımız bu iki günde bebeğim çok huysuz sürekli elini emiyor bende sürekli emzirsem mi aç mı acaba diye kendimi yiyorum. Özellikte geceleri artık göğsüm boş olduğu için ve hala emmek istediği için kendimi yetersiz hissediyorum:( ne yapmalıyım yardım edin yalnız hissediyorum
kimseyle konuşamıyorum