Ayisigi45 benşmde 3. Ayda başladı psikolojikmen çökmüştüm resmen bir tel bile dökülmezdi bende bişeyler araştırdım ama kişiden kişiye değişiyor ürünler dedim inşallah kesilir bekledim 5. Ayda kesildi tamamen kendiliğinden sanırım bütün vitamin minaral protein bebeğe gittiği için vücut bunlardan yetersiz kaldığı için saç dökülmeye başlıyor üzülmeyin dökülsün nede olsa kökü sizde yenisi çıkar inşallah ☺️🙏❤️ benim şuan minnak minnak çıkmaya başladı bile☺️