dilojbin öncelikle hiç korkma nasıl olacağını malesef önceden bilemiyosun ben de korktum bişey olur mu diye ama çok güxel atlattık ne huysuzluk ne ateş hiç bişey olmadı. Öncesi ya da sonrası için sormuştum doktora öncesinde verme dedi. Sonrası için de eğer ateşi ağrısı olırsa verirsin demişti bişey olöazsa boşu boluna verme demişti. Ki biley de olmayınca çok şükür ilaçsız atlattık