Crnur bizim ebemiz 8aylikkenden baslatti yumurta beyazina. 9.ay asisina kadar yiyince kizardi bekledim kizariklari gecti, tekrar verdim yine kizardi, bekledim tekrar verdim derken yedikce yedikce azaldi kizariklari. 9.ay kkk asisini sorunsuz atlattik. Sadece bacaklarda az bi döküntü oldu 2gunde gecti o da. Cok butun vucudu kaplicak kadar olmadikca endiselenmeyin, yedirin yedikce vucut aliscak diye yonlendirdi bizi ebemiz sağolsun. Nitekim dedigi gibi yedikce gecti. Simdi 10aylik olmak uzere masallahimiz var. Cocuk doktorumuzda bisiyi yedirdin dokundu döküntü yapti, bekle döküntüler gecsin 15gun sonra bidaha yedir, yinemi döküntü oldu bekle bi 15gun sonra daha küçük porsiyonla bidaha dene, denemekten vazgecme. Sen yedirdikce vucut kabullencek diye yonlendirdi. Her cocugun bünyesi farkli, her doktorun yontemi farkli ama biz alerjikligimizi bu sekilde kontrollu porsiyonlarla, ara verip tekrar tattirmayla aşıyoruz.