Bal38 Sarece inşallah doktorumuzda bu şekilde demişti 6 aylıkken başlandığnda biraz zorlanıyorlar yemek konusunda demişti ben akşamları ona ayrı yemek yapmıyorum biz ne yersek oda onu yiyor patlıcan kabak yemegi allah ne verdiyse güp güp yiyo 😅☺️☺️☺️