Canım benim kızım da sadece 4. Aya kadar anne sütü aldı. Doktorumuz 4 ay bir haftalıktı bize tadıma başlamamızı söyledi. Ben çok yavaştan başladım. Zaten çok az az ve 3 gün kuralıyla gittiğimiz için 1 ay falan tadım sürdü. Sonradan yavaş yavaş denediğim şeyleri birleştirmeye başladım. 6. Ayda tam geçti gibi oldu. Bizim doktorumuz bu şekilde yönlendirdi bizi. Sizde doktorunuza danışın ama. Çocuğun gelişimini ve ihtiyacının belirlenmesi gerekiyor.