Niloss Kızım 4 yaşında dün sabah kusma mide bulantısı şikayetiyle gittiğimizde tahlilleri yapıldı alt ast normaldi. Bugün ishal başlayınca tekrar gittik alt 39 ast 64 çıkmış. Doktor da söylemedi bişey. Enfeksiyonda oluyor mu bunlar bilgisi olan var mı
Melis1706 Niloss suan salgin var benim gorumcemin bebegide oyle ya denize falan soktunuz mu oralardan da kapmis olabilir.yada rotavirus suan salgin varmis oda herkes hasta suan
girl50 Niloss evet olur normal ılac kullanımına bağlı da olabılır doktor normal gördüğü ıcın söylememiştir
Niloss Melis1706 denize sokmadım ama maalesef benden çocuğunun hasta olduğunu gizleyen bir yakınımla görüştüm muhtemelen ondan bulaştı
Melis1706 Niloss soyle insanlara kiziyorum kizim hastaysa soylerim kabul edip etmemek ona kalmis ama cocugu riske atamazsin ya cok dusuncesiz insanlar var
Niloss Melis1706 kesinlikle öyle direk iletişimi kestim zaten. Üstelik kızım 1.5 ay önce anjio oldu ve ne kadar dikkat ettiğimizi biliyolar. Ne diyeyim gerçekten allah bildiği gibi yapsın
Melis1706 Niloss ah yavrum kiyamam ona daha kucuck bedeniyle ne yasamis Allah sifa versin cok gecmis olsun
Niloss Melis1706 çok teşekkür ederim 😔 bi de dün açken şekeri 135 çıktı bugün tekrar bakıldı bugün de açken 58 çıktı doktorlar normal diyır ama kafayı yicem diyabet mi diye