3 gündür sağ kasıklarımı agrıyor agrısı ayagıma belime vuruyor hafif bi mide bulantısı sadece hissediliyor ama rahatsısnetmeyen bi mide bulantısı vardı şimdi hastaneye gittim doktor apandisit olabilir dedi kan idrar ve röntgen istedi nolır dua edin apandisit çıkmasın 11 aylık kızım var emmeden duramaz her 20dk bir emer yoksa kıyaöet koparır 😭😭😭😭😭😭kızıma baktılca ağlıyorum şuan Meryem adına nolır bana dua edin nolursunuz apandist çıkmasın