Kadriyex28 Kızlar bebeğimin 9.gün göbek kordonu düştü ve şuan 15.günlük.Göbeğinde kanama olmuş ve kan göbeğin orada kurumuş kalmış bu durum normal mi ? Doktora götürmeli miyim ? Ve o kurumuş kanın temizlenmesi gerekmiyor mu iyileşmesi için ?
cansuturgut Kadriyex28 benim bebeğimin de 5. Gün düşmüştü sonra kanamıştı ama bi kez kanadı sonra geçti normalmiş kanama devam etmediği sürece
kahvepres Kadriyex28 ktü bişi değil canim bizmde öyle olmuştu düştü kordunu sonra dedgn gbi ben temizldkce kan pıhtısı oluyurdu hata göbek bağın ici hafif göryrdu annm dedi kahve dök kurusun bn dedim birz bekliyeyim öyle ck şükür bi kac güne gecti
Derya0655 Kadriyex28 bizde de olmuştu. 2 kez yaşadık normal bir durum. Korkmayın ama isterseniz doktoru ile görüşün
asli-han74 Gümüş nitrat ile yakarlar benim iki kızımda da oldu hatta birinin ki 3 kere yaktıktan sonra geçti yakma derken oraya kulak pamuğu ile gümüş nitrat sürüyor Doktorlar sonra da temizliyorlar korkulacak birşey değil ama göstermelisiniz mutlaka
AselParla Kadriyex28 tabiki götür vitamin eksikliğinden olur o. Benimkide kanadı ilk basta k vitamini iğnesi vurdular bebeğe. Bide pansuman verdiler.eger gecmezse yakacaklardi geçti pansumanı düzenli yapinca
Yagmurcmn Batikon ile pansuman yaptırdılar geçmezse 3 günde çocuk cerrahisi bakıyor gerekirse o an yakıyorlar merak etmeyin bebeğinizde herhangi bir acı ağrı yapmaz