Oğlum 6 aylık akşam ateşi 38lere çıktı eşimle acile götürdük idrar tahlili aldı kanda henüz çıkmaz varsa önce idarara bakalım dedi doktor bizi gönderdi 1 saat doldu tahlil sonuçları için aradım doktor çıktı dediler elimde sonuç tekrar ateşlenen bir çocukla kaldım calpol vermiştim 4 saat anca sürdü etkisi ateşi tekrar çıktı koltuk altı 38.2yi buluyor kulaktan 37.9 ne yapabilirim kızlar birde özel hastaneye götürdüm erken müdahale için. Evde ılık kompres yapıyorum ıslak çorap giydirdim koltuk altlarına alnına ıslak bez koyuyorum ama banamisin demedi duşta aldırdım. Sonuçlardan anladığım kadarıyla enfeksiyon geçiriyor idrar da bakteri 140 görünüyor iki gün önce verdigimiz kan sonuçlarında da enfeksiyon belirtisi var sanırım anlayamadım anlayan varsa atabilir miyim 🥺