mrsheisenberg size tavsiyem şimdi ayırın ablam oğluyla birlikte yatıyordu sizin gibi aklı erince hiç ayrılmadı 3 4 yaşına kadar onlarla birlikte yattı uyuduktan sonra besige koyun ağlayınca kucağa alıp sakinleştirir tekrar besige yatırın oğlum 10 aylıktı odasında tek yatmaya başladığında şuan 20 aylık arada gece gelir aramızda uyur yada götürür yatağına yanına uzanır uyuturum sonra yatağıma geçerim