10 Ay 8 günden Selamlar
Bütün Belirtiler Var Lakin diş yok ben mi belirtileri dişe bağlıyorum bilmiyorum eller ağızda sürekli ağlama uykuya direnme ağzına aldığında herhangi bir diş kaşıyıcı ya da bir oyuncağı sıkma sinirlenme sıkarken sürekli anneye yapışık ve iki aydır durum bu son bir haftadır çook artmış durumda bir yaşa yaklaşıyoruz onun habericisi mi oluyor bu durum yardımcı olur musunuz ? Diş öncesi böyle olan bebiş Anneleri bu kadar uzun sürmesi normal mi
Doktor her kontrolde bakıyor ama asla dişle ilgili yorum yapmıyor ben ne yapacağımı bilmiyorum artık mız mızlanıyor dediğim kızım artık hep ağlıyor herşeye ağlıyor