benkosarim Celik02 her bebekte aynı etkiyi göstermeyebilir atak haftası var ama bazı bebekler çok normal yaşıyor bunlarda normal
kahvepres Celik02 vla cnm hep derlerdi 4 ncü ay atağı en berbatı hep korktum aksine kızım 4 ncü ayda sıkntı cıkartmadı bana diğer aylara göre iyiz 3 ay cok cektim ondan bence atakta değişiyordur
uraz141222 Celik02 merhaba, benim oğlum 7 buçuk aylık oldu. Şu zamana kadar bi atak geçirmedi. Hep bir sakin uslu bebek, inşallah bundan sonrası içinde öyle olur 🌸
Wanderlust Celik02 atagi gectim dis donemi dahi sorunsuz gecti tatildeyken 4 azi disini cikarmis donucegimiz gun gulerken fark ettik oyle soyliyeyim 🧿🙈 kendinizi kasmayin akisina birakin her bebek farklidir bazilari biraz daha zorlanir bazilari daha rahat
Celik02 benkosarim Yanii bilemedim oğlum 4 buçuk aylıkk buralarda okuduğuma göre 4. Ay bomba gibi gelip geçiyormuş.Sanki biz o dönemden geçmiyoruz gibi yine de kötüyü çağırmak istemiyorum.
EcrinMelek1- @Celik02 biz hiçbir atağı yaşamadık diyebilirim yada yaşadıysak hafif atlatmış olabiliriz inşallah sizde hafif atlatırsınız 🤲 bu arada 8 buçuk aylığız