Kevserakb Gram uyku yok hep geceleri huysuz uykuya dalmıyor sabah desen uyku yine yok hep böyle mi oluyor ya bu ayda ne zaman geçer 🥹
asilbabymom Kevserakb Merhaba canım bebeklerin atak haftalarına bakmanı öneririm bebeğinin doğum tarihinden bugüne bak belkide bebeğin büyüme atak haftasindadir.. Her ay bir atak haftasına denk gelebiliyor dikkat almanı ve sabırlı olmanı öneririm. Aynı süreci paylaşmaktayız💦
busedozcelik atak haftası olabilir, gaz olabilir bir de malum havalar çok sıcak eğer kat kat giydirdiyseniz biraz üstünü rahatlatın daha rahat uyur
asilbabymom Kevserakb Geçecek canım sabırlı olmak gerek neler geçmiyor ki annelik çok kutsal ve zor olduğunda anlıyorsun bende yeni anne oldum