kaysi_cicegi evet yaptılar hem kan boşaltmak için hemde rahmin yerini kontrol ediyorlar olması gereken yerde mi diye. Malum doğumdan sonra karında organların yeri degıstığı için aşırı boşluk oluyor herşeyin yerine yerleşmesi gerekiyor. Olması gereken konumda mı diye rahmi kontrol ediyorz demişlerdi hem de kan aksın diye