Canım görsel atmaya çalıştım ama atamadım benimkide 4 aylık olucak hep reflüde yatırdım baktım ağır geliyor ayaklarım çok ağrıyor zorda olsa bıraktım, şuan hani bizim yattığımız yastıklar varya içindeki elyafın birazını boşalttım daha düz alçak oldu, tam ortasına yatırıp dikey bir şekilde onda sallayıp yatırıyorum