Zlhaanne Balbocegiiiiii asla saat 4 buçuk ben daha salliyordum 5 gibi uyudu 6 da geri uyandı şimdide mız mizlaniyor uyumak için çok teşekkür ederim aklınıza gelip beni sorduğunuz için 🙁☹️