Sebahatbedel Merhaba kizlar oğlum 2 ay 6 günlük ve dün bir baktim damagi yarılmış dış çıkarıcak çok erken değil mi aranızda yaşayan var mı acaba ne yapmam lazım
Tosbiktosbikk Sebahatbedel aa cok cok erken hemde biz 5 aylikken cikarttik doktor ona bile erken demisti
beyzacmvrc Sebahatbedel ay gerçekten mi 😳 bizde 2 aylığız. 4 aylık falan çıkaran duydum ama çok erken yani emin misiniz