Merhaba anneler mayısta dogum yaptım ilk çocuğum hamileliğin rüyamda görüp test yapıp öğrendim hissettim 1 senelik evliyiz bu arada neyse konu çok başka ben dogum yaptıktan 2 ay sonra adet gördüm ağustosun 10 da tekrar olmam lazım asıl konu biz geri çekilme yöntemiyle korunuyor spiral taktırmak için gittiğimde çok erken ben takmam şuan tavsiye etmem dedi doktor neyse hap alayım dedim emziren anneler içi. Uygun değil dendi kondom sevmiyoruz geri çekilmeye dikkT ederek korunuyor kizim 3 aylik olcak onun sisinda tekrar rüyamda erkek çocuğuma hamileyken gördüm kendimi baya sevinçli sevinçli kıyafetler falan alıyordum 3 Aya borç komple bitiyor öyle maddiyata pek sorun yaşamıyoruz Allaha çok şükür ev de kendimizin ama gel görki o rüya beni korkuttu bugün akşamda eşimle muhabbet ederken sen hamilesin dedi bana daha rüyamı anlamamıştım bile belki istemiyorum falan der saçmalama der diye Bi korku sardı beni aslında isterim pes pese çocuk yapım ondan sonra tam anlamıyla sağlam Bi şekilde korunayim ama işte Bi istiyor gibiyim bide istemiyor gibiyim eğer ayın 10 da adet görmezsem test yapicamda bazıları sut korur diyor öyle bisey varmış bilmiyorum eşime ne alaka dediğimde hissediyorum babalar hisseder diyip duruyor acaba psikolojikmenmi çünkü gerçek anlamda geri çekilme %100 Bi korunma yöntemi değil diye okudum yani daha 3 aylık evladım öyle hamile kalma durumu falan gerceklesirmi ya böyle Bi araçta kaldım kızlar baya uzun yazmışım kusura bakmayın ya