Bebeğim 7 aylık köpek dişi patlamış ilk dün gördüm , devamlı herşeye saldırıyor ağzına götürmek için huysuzlugu var yavrumun ,kızımda ilk alt dişler çıkmıştı köpek diş için çok erken degilmi beyaz resmen görünüyor bizim gibi olan varmı hiç yada bu durumu yaşayan iyi mi kötümü bilemedim , alt dişlerde her hangi birsey yok görünürde gelecek gibi de değil🥴