Ben doğduğundan beri meme mama yapiyodum bir hafta küvezde yatti biberona alıştı çocuğum memeyi zor aliyodu ve kısa sürede bıraktı maalesef memeyi sütümde yoktu zaten kilo durumunu doktoruylq görüşün bence mama tavsiye ederse o zaman anlatır size nasıl olacağını