343458 Hanımlar merhaba kullandığınız uygun fıyatlı memnun kaldığınız fön makınesı var mı internetten alacağım bır çok marka var ama çok kararsız kaldım
benkosarim 343458 powertac var kuaförlerlerun kullandığından yıllardır kullanıyoruz çok memnunuz 6 senedir çok güzel
menek16 343458 powertech tr-901 3 sene önce çeyizime almıştım 90 liraydı şuan 400 tl bütçenizi bilemedigimden yine de modeli paylaştım
melike0123 343458 etap marathon 3200 kuaför markasıdır kesinlikle çok iyidir alıp yıllarca tepe tepe kullanmalık
343458 menek16 merhabalar dedıgınız markayı aldım da ilk çalıştırdığımda bır koku oldu normal mı sizde de olmuş muydu
menek16 343458 evet hatta ben iade edecektim eşim bi kez daha deneyelim dedi sonra koku vs sorunu yaşamadım isterseniz tekrar deneyin sorun olursa iade edersiniz