Kızlar bebeği 7 aylık iştahlıda bi cocuk ama böyle ek gıda süreci çokta verimli geçmiyor. Bebek irmigi aldım tam bugday unu aldım bir sürü organik bebek icin ürün aldım. Ama memeye aşırı düşkün koca bir kase yogurtlu yulaf icine keciboynuzu özü ve şeftali koydum yedigi halde beni dakikalarca emmek istiyor. Yani isterse kase kase yesin illa o sütü içecek artık gögüslerim acıyor 2 alt dişi çıktı şimdi üst 2 diş patlamıs çıkıyor ondan mı acaba ama yinede o kadar yemek emmek nereye gidiyor. Sütümde var ne yapayım bi akıl verin. Uykuları da bozuldu iyice 7-8 de uyuyan bebeğim 11lere kadar uyumamaya başladı hemde öğlen 1 bucuk saatlik uyku ile gece hic uyanmazdı şimdi sürekli emmek icin uyanıyor hem de ağlayarak