Ah ahh.. 14 aylık olmak üzere ve 2 haftadır cinnet geçirmeme ramak kaldı 🙄 Böyle bir enerji, 0 uyku hali, full yaramazlık ve iştahsızlıkla ve dediğiniz gibi sürekli mız mızlıkla her günümüz zehir oluyo. Artık nasıl baş edebilirim, napabilirim şaşırdım 🤷🏻♀️