Arkadaşlar 2 aylık kızım var ve kolik bir bebek. Gaz sancıları ilk zamanlara göre sanki azaldı gibi geliyor fakat bu sefer uyku problemi yaşıyoruz. Kucakta pilatesin üzerinde derin uyuyor yatağa koyduğumuzda 5 dakika sonra aniden sıçrayıp uyanıyor sanki az önce uyuyan o değilmiş gibi. Sabah 5’lere kadar uyumuyor ve ben artık çok yoruldum. Ne yapacağımı bilemiyorum. Neden bu şekilde uyanıyor, bir önerisi olan var mı?