Kızlar spiral taktırdım, sonra rutin kontrol için doktora gittim. birşey yoktu. sonrasında adet olmadım test yaptım negatif. tekrar doktora gittim 1 ay gibi kısa bir sürede büyük bir kist oluşmuş. hap kullandım küçülmüş ama bir tane daha yeni kist oluşmuş. böyle birşey yaşayan var mı aranızda? varsa doktor ne tavsiye etti? bu ay da adet olamamaktan korkuyorum, sürekli kasıklarımda sancı, hareket etmemi kısıtlıyor. patlayacak gibi hissediyorum daha önce hiç yoktu çok şaşırdım.