Gmzz89 merhaba geçenlerde mama hakkında konusmustuk sizden bişey öğrenmek istiyorum 1 numarayı gayet güzel iciyodu conformili 2 numaraya geçince 2 paket içti sonra içmemeye başladı bende tadına baktım gerçekten acı tadı acaba benim aldıklarımda mi sıkıntı var sizinde conformil 2 memeniz acı mo tadına bi bakabilirmisiniz