Mimiim Ayımıza girmek üzereyiz özel aşılara geldik yaptırmayı düşünüyorum sizler hangilerini yaptırdınız ?
Irmakprensesinannesi Mimiim bütün özel aşılarını yaptırdım 23 ay 26 günlük kızım menenjit rota hepsini yaptırdım 2. Ayda başladı bizim özel asilarimiz
Defnem23 Mimiim 5 aylık rota olduk. Dozu olucaz. Hepsini yaptırmayı düşünüyorum. Sonuçta ne zön ne olacağı belli olmuyor. Aşısı olan kızamık bile salgına dönüştüyse tedbirli olmak esastır. Allah yavruları korusun
Deletedmom_79 Mimiim rotalar 700-1000 arası Ay bexsero olduk geçen ay 1150ydi şuan sanırım 1250 küsür. Biraz değişebilir bazen hastaneler enjeksiyon ücreti de alabiliyor
Deletedmom_79 Goktug-06 rotarix mi? Doğrudur. Rotateq planlanmıştı bizde ona nazaran biraz daha ucuz oluyor. Şifası bol olsun🫶🏻
Summerwine95 Mimiim rotalar bitti menenjit için henüz doktorumuz bir şey demedi ama onuda yaptiricaz.10 gün önce 1089a aldım rotayi
Bebekcercinli23 Mimiim yaptır canım hiç düşünme bile hemen yaptır çok çok önemli heleki böyle zamanda hastalıklar çoğaldı ülkemiz sürekli göç alıyo Benim kızım 5 aylık yarın rota beksero ve nimenriks olucak ikinci dozlarını ilk dozlarını 3.ayında yaptırdık
Bebekcercinli23 Mimiim olduk biz canım az önce üçünüde ikinci dozlarını çok şükür içim rahatladı ama zam gelmiş baya 2 ay önce hepsi 3.500 tutmuştu şimdi 4 bin 500 ödedik 🙄🙄🙄 Olsun 5 binde olsa yaptırıcaktık alıştık zaten bu ülkedeki gün aşırı olan zamlara 🙄🙄🙄🙄