Drysmsn Bebeğim 6 aylık olacak kullandığınız kaşık mamalar neler herp baby önerdi herkes muhallebileri ve meyve püreleri güzel oluyor diye siz hangisini kullaniuorsunuz
Pinkbery Drysmsn bende hero baby kullanıyorum Bi ara Bebelac kullanmıştım. Gerci sürekli vermiyorum arada bir alırsam dışarı çıkarken alıyorum.
Perismom Drysmsn ben ılık sulu olanlar var hamm ya da vega bones onu kullaniyorum. Milupa, hipp, hero hepsini denedim. Birinin bir seyini yiyor, digerinin başka biseyini.
[silindi] Drysmsn Kavanoz mamada hero baby organikler ve milupa tek meyve serisi genelde almaya özen gösteriyorum ama arasa bebelac vs de almıştım geçen denemedim henüz. Kaşık mamasında da aptamil tahıllı meyveli alıp denedim 2-3 defa. Tekrar almam gibi duruyor evdeyken genelde kendi hazırladığım şeyleri veriyorum dışarda kavanoz mama falan daha pratik.
yaseminkarakurt Şekerli kullanmayın içeriklerine bakın. Hero da genellikle şekerli oluyor benim baktıklarım öyleydi hep
tczehra [bilinmeyen] aptamilin kaşıklarından veriyorum ben şekersiz ve bağışıklık açısından destekliyor diye