Cucukbebek yorumunuz için çok teşekkür ediyorum oncelikle. Kuaförume de sordum benden başka bu kadar tahriş olan varmi diye ,yok dedi.benim normalde de dokununca açıyor bide ağda yapınca resmen kan revan içinde kalıyor.kıl koklerim inceldi 1 senedir ağda yapıyorum ama Bi kadın doğuma gorunucem bakalım inşallah çözüm bulurum