Merhaba annelerim bebeğim 23 aylık beşiğinde uyuyordu arrık beşiği küçük gelmeye başladı yatak arayışındayım montessori yatak mı alsak yoksa baza mı alsak montessoride bazanın olmaması ve 2 yıl sonra yine baza alıcak olmamız düşündürüyor beni ama en güvenlide o sanırım eşimde baza alalım hem yer açısından hemde önüne koruyucu koyarız diyor bir sefer yatak almış oluruz diyor Bebeğim dönen bir bebek ama bizim yatağımızdan kendisi inebiliyor Süreci yaşayan annelerim özellikle dirak bazaya geçen annelerim fiki r verebilir mi 🙏🏻🙏🏻