sari_papatya 3,5 aylık bebeğimi biberona nasıl alıştırabilirim hangi biberonu almalıyım iki gün sonra işe başlıyorum biberon almıyor yardım ve öneri istiyorum sizden
iki_prens_annesi_ sari_papatya lansinoh kullanıyorum memnunum Philips avent oneriyolar ama bana pahalı geldi bide mamajoo aldım ama o çok akıtıyor onu belki yaşından sonra kullanırım
biranneikievlat sari_papatya Oğlum göğüsüme alışamadığı için sağım yapıyordum ve lansinoh kullanıyordum hem sağma makinesini hemde biberonunu. Çok memnundum.
Lur-2006 sari_papatya Philips avent lansinoh dr browns üçünü de almiştim. Bebeklerim ikiz lansinoh u emmesi zor yemek istemiyorlar. Ama tek çeşit alacaksaniz Philips alın. En az biberon reddi yaşanan marka