Kendinize stres yapmayın öylede böylede geciyo en fazla 3. Ayda biter çünkü karaciğer gelişimini 3. Ayda doldurmuş oluyo öylece bitiyo ilk oğlumda AB0 kan uyuşmazlığı ve enfeksiyon vardı erken doğumdu 2. Buçuk ay sürdü sarılık 10 gün ışık ve iğne olmasina rağmen şuan ikinci bebeğim aynı durumda 2 aya doğru gidiyoruz halen sarılık 3. Aya kadarda gidicegini bildiğim için stres yapmiyorm sizde yapmayın sonra geçince bebekler hep huzursuz oluyo anneden sütten streside huzursuzluguda aldığı için keyfini çıkarın öylede böylede o sarılık zaten yok olucak