Arirang Herkese merhaba, bebeğim 13 günlük. 10 gün kuvözdeydi. 3 gündür bizimle. Altını değiştirmek için bezini açınca çiş yapıyor, bu durum da bizi zorluyor😊 çişi etrafa ya da üstümüze geliyor. Bu duruma çözüm bulabilen var mı😊
biranneikievlat Arirang Sık sık karşılaştığınız bir durumsa muhtemelen emzirdikten belli bir süre sonra yapıyordur çişini ve o süreci takip edip, bir kaç kez not edip ona göre bez değişimi yapmanızı öneririm.
Soldierofallah Arirang kendiliğinden duzelecek annesi bizimki doktor kontrolünde doktorun eline işedi çarşafa vs :) bir kaç haftaya gecicek insaAllah
Mavileo Arirang yaaa okuyunca hatırladım bende resmen gardımı alıp öyle değiştirirdim belli ki sizin de erkek hele sünnet olduktan sonra fiskiye yapıyorlar 😂😂 Biraz büyüdükçe geçiyor ama :)
Emha Arirang düzeliyor düzeliyor merak etme. Oğlum her bezini açtığımda işer di ama her bezde şuan 3.5 aylık hiç işemez akıllı bıdığım
Kepekekmegi Arirang karnını doyurmadan önce altını değiştirirseniz yapmıyorlar veya altını açtığınız zaman pipisi havadaysa birkaç dakika kapatın sonra değiştirin
Kepekekmegi Arirang 39 günlüğüz son 1-2 haftadır azaldı bazen yatağı suluyor tabi ama olacak o kadar da 😂😂
Mom_dery Arirang ben oğlumun poposunu pamukla temizliyordum pamuklardan biri pipisine kapatıyordum çiş yapsa da pamuğa yapıyodu☺️ şimdi büyüdü öyle çok denk gelmiyoruz😂
bananeabiya Arirang kız benimki 4 ayı geçti hala zaman zaman yapıyor çişini de kakasını da 🤣 bi de yaparken gözümün içine bakıp gülüyo tosba 🤣 yeter ki tsgına hava değsin aklına geliyo galiba ahajsjsjdjdjdj. Küçükken gece bezini değiştirirken bi kere öyle bi sıçtı ki alt açma örtüsünden bile taşıp çarşaf falan batırdı gece 3te nevresim değiştirdik 🤣