3.5 aylık bebeğm var eşimi çok ta seviyorum ama olacak gibi değil bende boşanma kararı almak üzereyim eşimden ne ilgi ne şefkat nede sevgi görüyorum herkese koşan adam herkese kum bana taş olan adam yüzüme bile bakmıyor konuşmaya çalışıyorum tersliyor kendimi onun yanında hiç değerli hissetmiyorum bir hiçmişim gibi davranıyor artık bir yere kadar dayanacak gücüm kalmadı