frddd Bebeğimde 2-3 gündüe böyle birşeyler kolunda ve bacağında oluştu. Umarım egzama değildir. 😕 
Melis1706 frddd isilik kirmizi kirmizi noktalar halinde oluyor.bunu bilmiyorum ama bende egzama var mesela boyle degil
Asya3870 frddd bencede egzama değil canım. Benim fikrim yani. Kızımın kolunda olmuştu daha belirgindi. Sağlık ocağının doktoruna bı götürebilirsin hem için rahat eder annelik zor zanâât🙂🌺
frddd Melis1706 valla 2 gün daha bekliycem azalma olmazsa devam ederse doktora gideceğim. Umarım egzama değildir. Kaşınıp rahatsız olmuyordur
frddd K-b-r bebeğim 2buçuk aylık. Belki yeni oluşmaya başladığı için belirgin değil ama dokununca kabarcıklı bir yapıda.