yildizmom-2023 merhabalar doğum yapalı 40 gün oldu.3 gun öncesine kadar kanama lekelenme şeklinde oluyordu hatta bı gün hiç gelmedi ama 2 gündür tekrar kanama olmaya başladı böyle yaşayan varmı .
Defne1021 yildizmom-2023 merhaba bende dogum yapali iki ay oluyor ancak kanamam dewam ediyor sizde durum ne nasıl çözüm buldunuz?