Arkadaşlarr ben post açmıştım gecenlerde mamayı bıraktık bi haftadır sadece anne sütü veriyorum kakası cok sıvı ve sarı diye bu normal mi cogu normal anne sütünden demişti 2 gece önce cok huysuzdu aksama kadr kakasını yapmamıstı sürekli memedeydi gece 2 ye kadr uyumadı gündüzden napcagmı sadırdım artık sonra sırtını sıvazladım sürekli masaj yaptım izin berdiği sürece gece yaptı kakasını rahatladı gülmeye basladı falan ertesi gün de iyidi ama bi kaç gündür çok gülmüyo sürekli uyku hali bazen doyurmak için uyandıramıyorum kucagmı alyorum he ryeriyle ıynyorum cok zor uyanıyo uyku düzeni olustrdum bu sayede ama kafama yakıldı bi anda böyle sürekli değişirmi halleri 1 ay 24 günlük suan dünde kakasını zeytin yagı sayesinde yaptı ama sanki seffaf sümüksü bişey vardı kakasında tedirgin oldum hepsini düşündükçe