AryaAsya17 Merhaba 34 haftalık doğum yaptım bebeğim Yenidoğan yoğun bakımda genel durumu iyi 1.770 gram doğdu şuan 2 kilo fakat şekeri dusumuyos ilaca baslicaklar durumu böyle Olan var mı :(( yada şeker düşüklüğü icn ilaç kullanan
AryaAsya17 hndstncvzlikek normalde yoğunbakimda 3 saate bir veriyolar sütümü benim kızıma 2 saate bir veriyolar doktorlarda karışmak istemiyorum şuan cnku emme ferflejsi daha olmadı diye beni emmesi için bile cagirmiyolar :( ac kaldığı için şekeri dusuyo olabilir bende öyle düşündüm