ebruli_pyz benim için ateş kreşe götürmemek için sebep değil. Çünkü bütün çocuklar hemen hemen aynı dönemlerde hasta oluyor, sizinki de büyük ihtimalle kreşten kapmıştır. Ama çok halsizdir, çok ağrılı ve çok ağlıyordur, özel ilgiye ihtiyaç duyuyordur götürmem. Kardeşini götürüp onu götürmemek neden olmasın anlamadım bu arada? Diğerini götürseniz evde daha iyi ilgilenebilirsiniz esasında. Kaç yaşındalar, sırf meraktan soruyorum.