Adakusss Merhaba hamileyken hiç çiğ köfte yemedim ama şu anda canım çok çiğköfte istiyor bebeğim 2 aylık sütüm acır mı bir sorun olur mu yaşayan var mı
fatmaa37demir Adakusss bu etsiz cigkofte olanı diyosunuz sanırım. Her gün yiyorum nerdeyse. Çok güzel süt yapıyor bende bol marul ile.
Patron1bebeginannesi Adakusss bulgur var süt yapar, acısız ye bence. Hiçbir şey olmaz ben her şeyi yedim sadece acıya dikkat ettim biraz