Meleklerinannesiii Benim bebeğim 3, buçuk aylık canım deli gibi dondurma istiyor karnı ağrıcak diye soğuk su bile içmiyorum peki ya siz ?
Soldierofallah Meleklerinannesiii nerdeyse her gün yiyorum benimde bebeğim üç buçuk aylık 14 Nisan dogumlu
Elifeysu Meleklerinannesiii şaka mı bu soru 😂 hergün yerim dondurma valla bu sıcaklar başka türlü çekilmez
SedaveDoga Meleklerinannesiii 37 günlük bebeğim hergün Soğuksu içiyorum dondurmada canım istedikçe yiyorum böyle şeyler sütten bebeğe geçmez merak etmeyin
WaldorfB Meleklerinannesiii Doğduğundan beri kutu kutu yiyorum, soğuk su içiyorum bu sıcaklara dayanılır mı 😂 hiçbir şey olmadı
Bebegimm1 Meleklerinannesiii karnı niye agrısın midenizde ısınıyor yedikleriniz 2 saat snra süte geçiyor ben doğumda soğuk su içerdim hiç kısmadım ne varsa yedim gazı bile yoktu bebeğimin hamileykende her şeyi yer içerdim aynı şekilde devam ettm ha dokunsaydı dikkat ederdm sizde yemeden bilemezsinz belki hiç bir şey olmıcak boşuna kısmayın yani
tombikdonerkankasiiskender Dondurma yada soğuk su midenize oradan da bağırsaklara gidiyo göğüslere gelmiyo mantıken biz de buzdolabı olmadığımız için bebeğin içtiği sütte soğuk olup karnını ağrıtmaz kulaktan dolma şeyler başka bişey değil