ozlemm_35 Bugün bu konuyla alakalı psikiyatriyle görüştüm aklıma postunuz geldi. Kakayla alakalı zorlamayın eğitimi biraz daha erteleyin dedi, kaka için 5 yaşına kadar zamanları varmış. Çiş içinde 4 yaşına kadar dedi. Kaka hikayeleri okuyun değiştire değiştire sevimli göstermeye çalışın dedi. Oğlum 38 aylık ve korktuğu için tutmaya çalışıyo tutamadığı yerde de salıyo açıkçası 😄 Sizinde korku kaynaklı olabilir çünkü aynı şekilde çişle alakalı sıkıntımız yok. Yavrum yazık sürekli kaka tuvalete yapılır diye tekrarlayıp kendini ikna etmeye çalışıyo ama icraat şuanlık sıfır 🥺