Kızlar merhaba, 5 ay önce doğum yaptım sezeryandı doğum şeklim. Belden uyuşturularak oldum. Fakat doğumdan sonra bel ağrım oluşmaya başladı. Önceden geçer dedim ama bu sabah uyandığımda belim çok kötüydü. Her sabah uyandığımda oluyor ağrı. Bide anestezinin yapıldığı yer ağrıyor sanki. Dokununca bel ağrım şiddetleniyor. Yaşayan var mı aranızda?