5.aya girmedik henğz bu ayda başladı. Uyku vakti oldu mu oyuncakları pataklıyor. Bulfuğu ne varsa 🤣 bi de çığlık atmayı keşfetti bir çığlık atıyor kş sormayın. Yedi düvel duyuyor. Bu kadar sinir adabşyet olur mu. Uykusunu tam alamıyor. Sürekli uyanıyor. Bu yüzden diye düşünüyorum. Yoksa sakin bi bebek ama çocuğa bi hal oldu anlamadım. Kimlerin bebeği bu şekilde