SemaKa Kızlar bu e bebekteki çaylar ise yarıyor mu emziren anne caylari kullanan hangi markayı öneriyor
fatmaa37demir SemaKa lactamil içiyorum e bebek ve migros dan alıyorum genelde. Güzel süt yapıyor. Onun haricinde e bebeğin yesil kutulu olan maltini içiyorum
Minel-inannesi SemaKa burda ara ara populer oluyo ziya dede sut cayi diye, oneren kullanan baya cok kisi var ve memnunlar. Trendyol, hb gibi uygulamalardanda satin alabilirsiniz, aktardada satiliyo.
Aydede34 Googledan aratın fitodükkan happy baby çayı harika ben çok fayda gördüm tüm arkadaşlarımın da cocuk görmesine onla gittim hepssi cok memnun oldu