Mervee__mehmett__ Melekgnd 8 aylik olacağız bizede durum aynı uykusuzluktan ölecem bigun yeminle gözü kapalı ama uykuya dalamıyor ne gündüz nede gece nasıl bebek ler bunlar blmym insaAalh geçer en kısa zamanda
Selinmom Arife yavaş yavaş gözlerini kapatmadan mayışıkken yatagına bırakın benimkide memede uyuyordu şimdi doyunca bırakıyor tulumunu giydiriyorum perde kapatıp yatagına yatırıyorum
Noxco Benimkide 5buçuk aylık gece okadar çok uyanıyorki şuan da 8 de göğsümde uyudu 5 bilemedin 10 dakika bi uyanıyor ben sallıyorum uyuyor biri bişi dürtüyor gibi şak açıyor gözlerini mızıldanmaya başlıyor sallayınca geri uyuyor. Doymuyormu diye gece mama da veriyorum ama en uzun uykusu bi saat.. ne yapacağımı şaşmış durumdayım 😔
Noxco Selinmom genelde evet ama memede uyumazsa eğer maalesef hiç istemesemde çarşafta uyumaya alıştı gazlı bi bebek ve öyle sallamanın iyi geleceğini söylemişlerdi bi kaç sallama sonrası ona alıştı iki kişi sallayarak uyutuyoruz
CanBengi Burun solunum sıkıntısı olup olmadığı çok önemli, odayı mutlaka nemlendirmeli ben ketıl kullanıyorum o sesle uyuyorlar yardımı oluyor. Gaz içinde hergün 1 çay kaşığı zeytinyağı içirip karın masajı yapyorum yağla faydası oluyo
Noxco CanBengi benim bebeğimin de burda çok tıkanıyor buaralar hele ve uykusuzluğuda çok arttı tıkanıklıktan dolayı olabilir mi acaba 😬 nasıl kullanıyorsunuz ki onu sürekli mi çalışıyor anlayamadım
CanBengi Noxco görümcem çocukcu o bizi yönlendiriyo. Ketılın kapqğı açık olunca kendiliğinden kapanmıyo su buharlaşıyo solunum rahatlıyo.
1bocek1cicekannesi gulaykadir yüz üstü koyunca direk sürünme moduna geçiyor denedim malesef oyun oynarken yorulacak yorulunca da aglıyor deli gibi döndür diyor bi nevi. Bilmiyorum ne zaman düzelecek 🤷🏻♀️