Merhaba kafayı yemek üzereyim şuandada ağlayarak yazıyorum bu mesajımı bebeğim doğduğundan beri asla uyumuyor artık deliricem kafayı yiycem neden böyle anlam veremiyorum artık uykusuzluktan ölmek üzereyim kullanabileceğim bir şey var mı uykusu için bilen kullanan varmı 10 ayı bitti kızımın