Merhaba anneler çok zor durumdayım bebeğim 6 aylık oldu bir markete gitsem bile ortamı yabancılıyor yada insanlardan korkuyor ve çok ağlıyor normal bir ağlama değil gözlerinden yaşlar akıyor susturamıyoruz. Tek başıma olduğum için çok dışarı çıkma fırsatım olmadı ama beni kısıtlıyor iyice alışsın istiyorum ne yapabilirim benimle aynı durumu yaşayan var mı