Sizler bebeklerinize hangi saatlerde kaç öğün veriyorsunuz? Ben 3 ana öğün 2 ara öğün şeklinde ilerlemeyi düşünüyorum biraz saatler konusunda kararsız kaldım çok erken kalkıyor kahvaltısını uyumadan yaptırsam erken gibi geliyor uyanınca yaptırsam öğle yemeği geçe kalacak gibi çok kararsız kaldım.Bu arada hala 3 uyku yapıyoruz